Dette er TU Media

Siden 1854 har vi levert nyheter, innsikt og innhold om teknologi og industri til Norges befolkning.

Teknisk Ukeblad ble etablert i 1854 og har siden den gang vokst til TU Media med seks publikasjoner. Gjennom våre medier, arrangementer og tjenester vil vi drive innovasjon og nyskapning hos norske teknologer og ingeniører. Med våre seks spissede redaksjonelle publikasjoner vil vi tilby førsteklasses innhold til bransjene.

Tidsskriftet ble startet i 1854 som Polyteknisk Tidsskrift, og er dermed verdens eldste i sitt slag. Den Norske Ingeniør- og Arkitekt-forening og Den Polytekniske Forening gikk i 1883 sammen om å gi ut Teknisk Ugeblad.

I 1968 ble bladet slått sammen med NITOs tidsskrift Teknikk. Polyteknisk Forening har solgt sin eierandel og nå eies Teknisk Ukeblad Media av Nito og Tekna, som hver har 50% eierandel.

Teknisk Ukeblad Media eier i dag Teknisk Ukeblad, tu.no og digi.no

BÆREKRAFT

Vi støtter en bedre jordklode.

FNs bærekraftsmål er verdens felles arbeidsplan for å utrydde fattigdom, bekjempe ulikhet og stoppe klimaendringene innen 2030

FNs bærekraftsmål er verdens felles arbeidsplan for å utrydde fattigdom, bekjempe ulikhet og stoppe klimaendringene innen 2030. FNs bærekraftsmål består av 17 mål og 169 delmål. Målene skal fungere som en felles global retning for land, næringsliv og sivilsamfunn.

Det beste med å jobbe i TU Media er de gode tilbakemeldingene vi får fra våre kunder!
Jan Øyvind Kristiansen
Medieselger (KAM)
Jeg jobber som medieselger (KAM) på merkevare teamet i TU Media. Det mest spennende med stillingen er å jobbe for gode løsninger for våre kunder på TU, DIGI og Teknisk Ukeblad. Dette gjøres gjennom god kompetanse og godt samarbeid internt på merkevare / innholds-teamet (TUM Studio), og i dialog med våre annonsører om hva som er deres behov og målsetninger. I TU Media har vi et godt arbeidsmiljø.
I TU Media har vi stort fokus på utvikling gjennom å skape verdi for våre lesere og kunder
Robert Moberg
Kommersiell forretningsutvikler
I rollen som forretningsutvikler jobber jeg med å utvikle digitale tjenester og produkter både gjennom å se på kommersielt potensial i eksisterende portefølje, men også identifisere nye inntektskilder i markedet. Det mest spennende med jobben som forretningsutvikler er å være "hands-on" gjennom å delta og lede mange spennende og varierte prosjekter, fra idé til implementering.

Våre merkevarer

SE ALLE MERKEVARER